‘Tussenstop in Kuala Lumpur’

MINKE WINK

Na een lange vlucht van zon 12 uur, die eigenlijk nog best meeviel, kwamen we aan in Kuala Lumpur.

Jetlag

Een chauffeur van het hotel bracht ons naar ons luxe hotel midden in de stad. Omdat we last hadden van een gigantische jetlag hebben we deze dag voornamelijk zittend doorgebracht op de het terras van Starbucks. Om 3 uur ’s middags konden we onze ogen niet langer meer open houden en zijn we gaan slapen.

Stadstour

De volgende ochtend waren we heerlijk uitgerust en stonden we om 8 uur klaar voor het ontbijt. Na het ontbijt kregen we een persoonlijke tour met chauffeur door de stad. We hebben een aantal mooie plekjes van Kuala Lumpur bekeken waaronder het Chinatown, een toeristische Moskee, het paleis en natuurlijk de Petronas Towers. Helaas waren de kaartjes uitverkocht en konden we geen kijkje nemen boven op de brug die de torens met elkaar verbindt.Wel hebben wel in de Kuala Lumpur Tower genoten van een uitzicht van 250 meter hoogte. Vanuit deze toren konden we z’on beetje de hele stad bekijken.

Aan het eind van de middag hebben we nog even gechillt bij het zwembad in ons hotel.

Massage en cocktails

’s Avonds hebben we een heerlijke, ietwat pijnlijke, massage gekregen in het hotel waarna we nog even de stad in zijn geweest voor een hapje en een lekkere cocktail, of twee.

De volgende dag hebben we nog even geshopt in het spotgoedkope Kuala Lumpur. Veel gekocht voor heel weinig geld.

’s Middags zijn we naar het vliegveld gegaan zodat we lekker op tijd konden inchecken. Op weg naar onze eindbestemming, Sydney.